19 Ağustos 2011

Anne ben sosyal oldum


    Yolda yürürken daha çıkmamış bi filmin afişini gördüm. Hemen facebook'ta sayfasını beğendim. Ayağım tökezledi. Güncelledim "Az kalsın düşüyodum :/"

    Geçen gün arkadaşlar "Gel hentbol maçına gidelim!" dediler. Ama istemedim. Zorla götürdüler. Sahaya girdik. Yazdım "Hentbol maçındayım! Maç çok heyecanlı!" diye. Sonra eve gidince hobilerime ekledim "Hentbol maçına gitmek" diye.

    Dışarı çıktık. Arka sokakta kavga vardı. Aldım elime telefonu. Yazdım "Kavgaya karışmadan çıksak iyi." Sahilden geçerken fotoğrafımı çektim. Yükledim hemen. Baktım 1 kişi beğenmiş. Mesaj attım herkese "fotomu beğenir misin?" diye. Birden sayı 15-20-25... artmaya başladı. Kapattım telefonumu, eve gidince egolarımın ne derece tatmin olacağını merak ederek.


    Taktım kulaklıklarımı. Radyoda berbat bir şarkı çalıyor. DJ dedi ki ilk 10 listesine 3. sıradan giriş yapmış. Paylaştım videosunu, 3-5 arkadaşımı da etiketleyip "Ohaa çok güzel şarkı" yazdım.

    Bob Marley diye bi adam varmış. Açtım fizy'yi dinledim bi şarkısını. Sevemedim ama baktım 59 arkadaşım beğenmiş, ben de beğendim. Sonra bir arkadaşımdan duydum uyuşturucu bağımlısı mıymış neymiş.

    Sonra yolda yürürken Che Guevara yazan tişörtlü bi adam gördüm. Hemen açtım facebook sayfasını beğendim. Babamı facebook'a ekleyende kabahat. Attı beni evden. "Ne o la gomünüst mü olcan başımıza?" dedi.

    Parkta yatıyorum. Hemen yerimi işaretledim. Osman Bey Parkı. 15 kadar beğenenim, 5 tane de yorum var. Off... Bahçemdeki çiçekleri sulamalıyım. Uyanabilseydim yazacaktım aslında durumumu anlatacaktım arkadaşlarıma, sarhoştum, eve gidemedim diye. Ama şimdi herkes onları ihmal ettiğimi düşünecek. Yaşasaydım söylerdim. Boşverin şu narsistliğinizi bir kenara bırakın da hayatınızı yaşayın derdim.



















































































4 yorum:

Pinky Freud dedi ki...

Oha harika olmuş yazı

regri01 dedi ki...

yazı güzel olmuş.devamını bekliyoruz npv'cim :)

AlpereplA dedi ki...

saolun saolun. bu aralar pek şizofren ve depresif yazdığımdan şikayetçi arkadaşlar var sanırım sonraki yazımı biraz daha gece yalnızlığında değil gün ışığında yazacağım :)

Uykusuz Cimcime dedi ki...

cidden iyi =)