30 Temmuz 2011

Stone Sour - Miracles



Pek bilinmeyen Last.FM radyosundan keşfettiğim grup. Dinlemeye değer. Sözleri de şöyle:

I've seen it all and I know better (Herşeyi gördüm ve iyi biliyorum)
I've felt the bitterness and pain (Umutsuzluğu ve acıyı hissettim)
My soul keeps changing like the weather (Ruhum hava durumu gibi değişmeye devam ediyor)
the only constant is the rain (Tek değişmeyen şey yağmur)
I've known your black and white intentions and there's no room (Siyah ve beyaz amaçlarını biliyorum.)
For shades of gray (Ve gri gölgelere yer olmadığını.)
I never asked you to conform to me... (Bana uymanı senden hiç istemedim.)
I only begged for you to stay (Sadece kalman için yalvardım)

I waited here tonight for you to come (Bu gece burada gelmeni bekledim)
But your love just disappeared (Ama senin aşkın sadece kayboldu)
I'm waiting in the dark for miracles (Karanlıkta mucizeler için bekliyorum.)
But miracles don't happen here (Ama mucizeler burada olmuyor)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)

I still have dreams that we're together (Hala birlikte olduğumuz hayallerim var)
And I can still taste your skin (Ve hala cildinin tadına bakabiliyorum)
Reminders all around surrounded by your light (Her yerde ışığınla kaplı, seni bana hatırlatan şeyler)
I don't want to die again (Tekrar ölmek istemiyorum)
I don't deserve to be discovered (Keşfedilmeyi haketmiyorum)
I don't deserve to know you care (Endişelendiğini bilmeyi haketmiyorum.)
I only want my promised other... (Sadece yeminli olan diğerini istiyorum) (nasıl çevrilir la bu)
not someone who isn't there (Orada olmayan birini değil)

I waited here tonight for you to come (Bu gece burada gelmeni bekledim)
But your love just disappeared (Ama senin aşkın sadece kayboldu)
I'm waiting in the dark for miracles (Karanlıkta mucizeler için bekliyorum.)
But miracles don't happen here (Ama mucizeler burada olmuyor)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)

I waited here tonight for you to come (Bu gece burada gelmeni bekledim)
But your love just disappeared (Ama senin aşkın sadece kayboldu)
I'm waiting in the dark for miracles (Karanlıkta mucizeler için bekliyorum.)
But miracles don't happen here (Ama mucizeler burada olmuyor) I waited here tonight for you to come (Bu gece burada gelmeni bekledim)
But your love just disappeared (Ama senin aşkın sadece kayboldu)
I'm waiting in the dark for miracles (Karanlıkta mucizeler için bekliyorum.)
But miracles don't happen here (Ama mucizeler burada olmuyor)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)
Miracles don't happen here (Mucizeler burada olmuyor.)


Hiç yorum yok: