08 Ağustos 2010

i-Doser Sanal Uyuşturucu

bir arkadaşın tavsiyesi üzerine i-Doser adlı programı indirdim. Söylediklerine ve nette iddaa ettiklerine göre beyninize gönderdiği ses dalgalarıyla sizi istediği ruh haline sokabilen bir programmış.

Uyuşturucu etkisi yaparak insanı uyuşturucu ihtiyacından kurtardığı da söylentiler arasında. Bu programı kullanarak nikotini, uyuşturucuyu, alkölü bırakan insanlar da mevcut. çoğu insan kendinizi şartlarsanız tabikide etkiler beyninizi falan diyo ama ne bileyim yatmadan önce eroin almış gibi oldum açıkçası ben. denemenizi tavsiye ederim.

Burdan indirin: http://download.cnet.com/I-Doser/3000-2054_4-10396009.html

burada sadece alcohol ve content var. memnun kalırsanız internetten "dose files" şeklinde aratarak daha fazlasını bulabilirsiniz.


2 yorum:

pinkyfreud dedi ki...

Oha şu şaşırdım hani biliyorum böyle programlar var da herkes indirebiliyomuymuş vay be

npv25 dedi ki...

bunlar dose file'lar paralı normalde ama program bedava. yani program bedava ama istediğin duyguyu satın alıyosun gibi bişey. :P "bi avuç mutluluk paha biçilebilir bişey" olmuş yani.