29 Temmuz 2010

Kahve ve ben

Bi önceki yazıda bahsettiğim beni çağıran hocamla kahve içmeye gittik. Daha doğrusu kahve içmek asıl amacımızdı diyebiliriz. Kahvenin tadı gerçekten güzeldi ama problem şurda: "Ben ve kahve ayrı dünyalarda yaratılmış iki varlığız. Bir arada düşünülemeyiz."

  • Ben alışkınım böyle bi dikişte hoooppp bitirmeye. Ama kahve alışkın değil hoooppp bi dikişte bitirilmeye.
  • Ben severim öyle şekerli şekerli içeyim mutlu etsin beni. Ama kahve alışkın değil insanları şekeriyle mutlu etmeye.
  • Ben alışkınım öyle şişeden, çaydanlıktan doldurup doldurup 3-5 bardak içmeye. Ama kahve alışkın değil şişeye doldurulmaya, termosta saklanmaya.
  • Kahve bardağa bile alışkın değil. Kahve fincanlara alışkın.
Tekrar söylüyorum kahvenin tadı gerçekten çok güzeldi. Hocama da ayrıca teşekkür ediyorum bunun için ama ben kahveyi sevsem bile kahve beni sevmeyecek.


1 yorum:

pinkyfreud dedi ki...

kahve seni sevmeyecek...